sedergrenskan.blogg.se

Städa städa..

Allmänt Permalink0
Det var vad jag ägnade kvällen åt igår. När jag kom hem så låg solen på och det är ju inte bara kul...inte när man ser alla små dammpartiklar och dammkorn samt det som jag blir mest galen på, alla blonda hår som jag fäller! Gaah, hur kan jag ens ha kvar nåt hår på huvudet!
 
 
Så jag städade och fixade, rensade bland lite kläder och hade mig. Sen lagade jag en fantastiskt god spaghetti och köttfärssås där pastasåsen fick stå och puttra länge med massa rödvin, basilika och vitlök. Mums!
 
En slappkväll när väl städningen var avklarad. Bonusen är ju att nu är det rent och fint inför helgen som stundar :)
Blommorna jag fick av Sophia står sig fortfarande så fint och olivträdet som Bella gav mig har just nu fått en plats på symaskinen.
 


 
Till top