sedergrenskan.blogg.se

Grattis Isabella!

Allmänt Permalink0
Det var bara att tagga om på lördagen för då fyllde denna sköna böna år, 22 år som alltid nuförtiden...konstigt det där ;)
 
 


 
Stort grattis till Isabella!
 
Hon hade ställt till med partaj hemma hos henne, kombinerad inflyttningsfest. Hon hade Erika och Johan som stannade över hos henne, långväga besök från Hufvudstaden. De hade hjälpts åt att fixa jättefint med snittar med skinka och med lax och pepparrot, kex, färsk frukt, crustader med tonfiskröra och en supersmarrig brietårta. Jag var nog den som åt mest kan man ju konstatera...matvraket.
 
Sedan hade Malin gjort en musikquizz som var ett trevligt inslag. Extra trevligt eftersom jag vann. Grandslam. Vann så stort! Shit va jag var bäst!
 
Fick en Bacardi Breezer som vinst. Den har aldrig smakat så bra som då. :)
 
Sedan gick vi utåt och hamnade på Avenyn och stället 8ight. Bra musik som vanligtoch dans och efter ett tag blev det sjukt mycket folk. Jag var ju rätt seg efter fredagens bravader så jag gick efter någon timme. Döm av min förvåning när jag kom upp för trappen och ut och halva Göteborg stod utanför och ville komma in. Gästlista is the shit! (gratis inträde också, så jag unnade mig en god äppeldrink i baren för den sparade pengen ;) )
 
Delade en taxi med min kollega och kom snabbt hem. Det var inte helt fel att dyka ner i sängen då. Sååå trött!
 
Supertrevlig kväll i alla fall!
 
 
 
 
 
Till top