sedergrenskan.blogg.se

Gymmet och massage

Allmänt Permalink0
Igår var jag en sväng på gymmet. Var där riktigt länge då jag dels tränade, dels fixade mig efteråt och passade på att bli lite varm i bastun. Gott!
 
Sprang 5 km på bandet och sedan var jag röd som en tomat och SÅ varm! Därfter blev det mage och rygg lite med övningar på mattan och med en vikt. Väldigt bra pass och det var skönt att inte gå runt i lokalen så mycket och hålla på med maskiner då det var lite väl mycket folk för min smak för den biten.
 
Efteråt så köpte jag grillad kyckling och lite krutonger samt dressing och åkte hem till Daniel och svängde ihop en smarrig sallad. Perfekt då det blev lite senare middag :)
 
Idag har jag varit på massage på morgonen. Flex massage vid Almedal. My gaaaaad va ont det gjorde. Vissa punkter gjorde så fruktansvärt ont när hon knådade och tryckte på. Det strålade liksom ner i både ben och fot när hon tryckte i ryggen (?!). Nu är jag i alla fall lite gött stel och lär känna mig helt mörbultad imorn.
 
 
Till top