sedergrenskan.blogg.se

Rea-shopping

Allmänt Permalink0
Efter jobbet igår så skulle jag ta mig ut till Fiskis för att hälsa på Isabelle och co.
 
Råkade ju stanna till på Frölunda Torg. Hmm, nu får det vara slutshoppat. Dagen innan så köpte jag på mig en skjorta i linne från Gina Tricot som kan vara den skönaste ever. Ingen dyr shopping, men många bäckar små...
 
...har liksom lite andra utgifter som jag sparar till!
 
Hur som helst, igår så hittade jag iallafall en stickad mysig tröja med murarkrage från Lindex. 50 spänn :) Tackaaaarrr!
 
Sedan blev det mer shopping på Gina Tricot. En tisha med tryck, perfekt för lata sommardagar. Två sjalar, varav en är på bilden nedan, och två bh-toppar. Deras mjuka bygellösa i spets är superfina och sköna. De har även kupor och är inte helt slappa, så väldigt bra att ha under skjortor så man inte "bygger på" för mycket så knapparna glipar som det lätt kan göra om man har push up.
 
Hos Isabelle och Arvid sedan så var det mysigt att träffa dem. Jag satt och pulade lite med datorn och jobbade lite undertiden, men hann prata lite med dem ändå såklart :) Trevligt att ses innan semestrar drar igång och alla far iväg vind för våg under sina veckor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top