sedergrenskan.blogg.se

Summerburst dag 2

Allmänt Permalink0
Andra dagen vaknade jag jättetidigt och begav mig till Daniel som hade vänner hemma och åt en riktig brakfrukost med ägg och bacon och massa annat gott! Så himla gott och en riktigt bra start!
 
Sedan åkte jag hem till Isabella för förfest och där bjöds det på en somrig fördrink och bubbel. Jag hämtade upp både Malin och pizza på vägen och så satt vi och åt lite också. Solen sken och sedan tog vi en kaffe på balkongen. Så himla skönt! :)
 
Beställde en taxi och åkte ner lagon till att Icona Pop började på scen. Sedan var det high life hela kvällen och artisterna avlöste varandra på scen. Armin van Buuren, Kygo, Alesso mfl. Mycket bra.
 
Efter avslutningsnumret så mötte jag upp Daniel och så gick vi med hans kompisar till Pelican och drack några drinkar. Inte en chans att jag tänkte gå vidare därefter så vi drog oss hemåt, man blir ju som sagt mör av att stå och hoppa..och att bara stå upp också för den delen.


 



 
 
Till top