sedergrenskan.blogg.se

Stress

Allmänt Permalink0

Stressat som tusan mest hela dagen (och gårdagen för den delen). Köpt en ny väska som jag ska ha som handbagage, dvs en kabinväska. Orkar fan inte släpa mer, får bara ont i ryggen.

Sedan har jag jobbat, fixat sista detaljerna med Warszawa och fick även ihop ett kontrakt på jobbet. Phu, nu sin jag åka med gott samvete!

Efter jobbet drog jag ner till stan, köpte fina blommor från Bunches till Sophia och åkte och lämnade dem. Pinglan har nämligen fått nytt jobb. Hon är så duktig! Hon började där igår så nu hoppas vi att det blir super.

Hon blev glad för blommorna också och det var ju väldigt kul såklart. Bleklila rosor och även eukalyptusblad att ha runt. Så tjusigt!

Sedan hem till mamma för att lämna grejer, och hämta andra grejer. Trött och hungrig kom jag sedan hem och lagade riktigt god mat.

Stekt falukorv med stuvade makaroner. My god! Som sagt...när man är riktigt sugen på något... Och stuvade mackisar var ju inte igår!

Nu har jag (typ) packat klart och imorn bär det av för några dagar i Polen. Vi har en del inbokat så det ska bli spännande att åka iväg tycker jag!

Sophia skickade denna bilden när blommorna fick komma ner i en vas. Så trevligt med färska blomster hemma tycker jag. Det blir man glad av!

Till top