sedergrenskan.blogg.se

Foodie

Allmänt Permalink0

Men asså åh, hur glad blir man inte av att spontant bli bjuden på middag på en måndag. Denna välgärning bjöd Isabella på när jag jobbat hela dagen. Lax och blomkålssallad med ärtpesto. Smarrigt!


Väldigt trevligt med sällskapet också :)


I matväg så har helgen inte heller gått av för hackor. Jag och Daniel tog en sväng ner till Kulturkalaset och käkade glass och langos vilket är givet en gång varje sommar. Sedan har vi även hunnit laga en supergod fisksoppa hemma och ätit på vapiano, tog min favvo Caesarsallad med vitlöks- och chilifrästa scampi. Mums! En hel del godis har också slunkit ner då vi gjorde ett pitstop på 4-gott :)

I och med allt ätande så drog jag ut på en löptur igår och sprang faktiskt milen! Tjoho! Körde en något längre runda än min vanliga och miljön är så din runt Gunnebo. Sedan hade jag lite mer energi och sprang ytterligare en halv runda! Att det sedan började ösregna sista biten hjälpte väl också till...att jag sprang och inte gav upp och gick!

Även imorn blir det lite träning och det kommer bli svettigt!


Till top