sedergrenskan.blogg.se

Hemma

Allmänt Permalink0
Äntligen hemma efter en låååång resa!

Vi hade Sri Lanka tid i kroppen när vi vaknade imorse för vi slog upp ögonen kl 5 och kunde inte somna om. Trots att man är trött så går det liksom inte. Jaja, det fick bli en tidig frukost på hotellet vilket var tur, för sen var det rejält med folk när vi gick. 

Vi tog oss ut för en promenad i Stocholm city. Vi hann bara en timme ute innan vi skulle checka ut så det blev promenad, sen hängde vi på låset till Åhléns kl 10 och tog en sväng där. Jag inhandlade en tjusig ljusrosa blus från Carin Wester som jag kollat på tidigare. 

Sen blev det tågresa hem som var sjukt seg. Underhöll mig i och för sig med poddar och fastnade för Bianca Ingrossos som hon har tillsamman med Alice. Väldigt underhållande faktiskt!

När jag sedan kom innanför dörren så blev jag SÅ glad när jag hittade en stor blombukett på bordet tillsamman med lingontryfflar. Från Sophia som hälsade välkommen hem och grattis i efterskott. Så himla snällt! 
Hon hade nyckel för att hon varit gullig och vattnat så hon har alltså inte gjort inbrott för att lämna blommor, hehe. 

Har därefter tagit en välbehövlig dusch...alltid skönt att vara hemma med sina produkter. Sen storhandling på maxi och så tvätt. Väldigt välbehövligt. Om jag säger såhär. Tröjan jag sov i var det fräschaste jag hade i väskan...så det är även tröjan jag gick på stan i och reste i idag också...fräsch tjej. Nej men nu är allt tvättat och det är skönt. Till och med ryggsäcken som fått agera handbagage och mina nesessärer. Rent och fräscht igen!

Nu känns det dock som om någon slagit mig i huvudet med en klubba så det blir till att krypa till kojs tidigt!


(null)

Till top