sedergrenskan.blogg.se

Jul på Liseberg

Allmänt Permalink0
Lördagen började med en långpromenad i det härliga vädret för min del medan Daniel jobbade lite. Sedan blev det jul på Liseberg på kvällen. Nog för att jag var där kvällen innan, men då åt vi ju bara så jag hann inte kolla något. 

Perfekt kväll att gå på Liseberg. Kallt, friskt, inget regn och så lördag då såklart...tyvärr tyckte ALLA andra det också och det var smockfullt. Asså verkligen. Jag har inte ens varit med om att det varit så mycket folk på sommaren. Vi tog oss tappert igenom hela parken sakta sakta medan vi sicksackade fram mellan alla folk. Phu, en bragd i sig. Jag ville egentligen äta något därinne. Typ renkebab eller kanderat äpple eller liknande, men det var för lång kö. Så när vi fått lite julkänsla så stegade vi bort till Cyrano på Södra vägen och åt pizza. Mycket gott. 

Det var väldigt mycket folk därinne också och vi hamnade tätt tätt tätt med ett par i min ålder vid sidan av oss. Han pussade så mycket på hennes händer att jag på riktigt trodde att han skulle äta upp dom. Jag tänkte även på att jag hoppades att de inte åkt spårvagn och att hon hållt i en ledstång. Fy va äckligt. Sedan pratade dom liiiite för högt om deras sexliv, samt deras egna när de inte umgicks med varandra och hur ofta detta inföll. Mmm, jag kände att jag fick extremt mycket info från dem. Svårt att koncentrera sig på sin pizza liksom. 

Well, sedan åkte vi hemåt och kollade på film i soffan med täcke och mjukisar. Så skönt. Såg en rätt bra film faktiskt. Sugar Mountains. 

Det var lördagen det!

(null)

(null)

Till top