sedergrenskan.blogg.se

Slutkörd

Allmänt Permalink0

Jobbelijobb, men en dag närmare semester! Tackaaarrrr. 


Fick en riktigt stressig eftermiddag på jobbet och körde stolpe in på gymmet där jag skulle träffa Sophia. Vi hade möte med en PT som vi ska köra med till hösten, eller ja..vi börjar i augusti. Ska bli väldigt kul att köra med Sophia.

När vi väl var på gymmet, och när vi faktiskt hade med oss träningskläder...då var det ju inte läge att dra hem med bilen efter vårt möte (alltså inget PT pass idag utan bara lite kring mål och upplägg) så vi fick ju vackert stanna kvar och körde ett pass med RPM. 

Så.Jäva.Jobbigt

Genomblöt så stapplade jag ut ur lokalerna och middagen som jag slängde ihop smakade bra mycket bättre än vad den gjort annars....

...med tanke på att den bestod av kokt ägg från imorse på fröknäcke, samt stekt kycklingkorv med ketchup och lite paprika till. Jorå, mästerkocken. 

Nu ska jag jobba på lite till, och sen blir det tv och soffa för mig! Kollar på Lethal Weapon och det är väldigt bra!


Till top