sedergrenskan.blogg.se

En bättre måndag

Allmänt Permalink0
För att vara måndag så var det inte en helt tokig dag. Hann med en hel del ärenden också, sånna saker som är lätta att skjuta upp eller glömma. 

Så idag har jag lämnat in min vinterjacka på kemtvätt. Så vuxet. 

Har även lagat stenskott på bilens framruta "innan det spricker upp". Vuxet. 

Har jobbat. Vuxet. (Och tyvärr nödvändigt eftersom jag tyvärr inte är arvtagare till ex. ett hotellimperium och går under benämningen "med silversked i mun")

Sedan mötte jag även upp Isabella och körde ett mycket jobbigt och svettigt pass på gymmet. Cardio walking. Phu. Sedan följde jag med Bella och så lagade vi middag hos henne. Väldigt trevligt och supergott! Tänk att spaghetti och köttfärssås kan smaka så ljuvligt när man är helt slut i kroppen och hungrig! En espresso på det och lite snack i soffan senare så åkte jag hemåt i kylan. 

Brr, -3 stod det i bilen. Nu jäklar kommer vintern med besked! Men...snart drar denna tösen till varmare breddgrader!

(null)

(null)

Till top