sedergrenskan.blogg.se

Lördag

Allmänt Permalink0
Vilken vecka! Kaos i Götet i och med EU toppmötet så jag och de flesta av mina kollegor jobbade hemma, vilket var mysigt för i torsdags så körde jag och Ann lite jobb hemma hos mig, sushi till lunch och nybakad banankaka med choklad till fika. Mums!

Men, igår så nalkades det kalas. För Penny som fyllde 1 år. Och Penny är alltså syrrans katt...eh, så atte...

Men kalas var det, eller kanske mer en fika där vi kollade hur de fått det hemma, åt gott och pratade strunt. Trevligt iallafall. Jag gav iallafall bort en julkalender till katten med 24 luckor i vilka det ska gömma sig kattgodis. Vilket hon på arken zoo tyckte var helt normalt att fråga efter när jag väl var och köpte den. Weirdos. 

Efter fikan så bokade jag och Daniel bio och så käkade vi pizza innan. Blev supersugen på det så en quattro satt jag och mofflade i mig. Sedan såg vi Justice League. En film där massa superhjältar gick samman för att rädda världen. Det är min nya grej. Superhjältefilmer. Älskade wonder woman och hon var även med här. Den som ändå såg ut som henne och hade hennes kropp, tänkte jag och tryckte i mig en 200 g Marabou. 

Bra film iallafall, bra biofilm. Perfekt att sitta i en salong medan det blåste och var allmänt iskallt ute. 

(null)

(null)

(null)

Till top