sedergrenskan.blogg.se

Lazy sunday

Allmänt Permalink0

Gårdagen blev väldigt lugn. Vaknade tidigt för en söndag, men låg såklart kvar och dåsade lite fram tills att jag blev tvungen att gå upp för att hämta mamma på Landvetter. Den gottegrisen har varit ett par dagar i Madrid och haft strålande sol och ätit och druckit gott. Härligt för henne!

 

Jag lämnade av henne och åkte sedan till Frölunda Torg för lite helgshopping. Lagom med folk så jag fick tag på en lurvig jacka/kofta, två par boots varav ett par i skinn och ett par i mocka och sedan blev det lite inredningsprylar.

 

Köpte med mig sushi och åkte tillbaka till mamma och umgicks lite med henne och fikade en kardemummabulle från Gateau. Mums, det är dom bästa!

Sedan läste jag tidning liggandes i soffan innan jag orkade resa på mig och åka hemåt med stopp för matinköp.

 

Kvällen blev i soffan med tända ljus och täcket. Så skönt, och välbehövligt! Är förkyld och vill bara bli av med bacillerna, man blir ju helt sänkt!

Till top