sedergrenskan.blogg.se

Torsdag

Allmänt Permalink0

Veckan har gått i ett med jobb, träning (har fortfarande brutal träningsvärk efter måndagens och tisdagens hårda pass) och idag är inget undantag. Skjutsade mamma till Landvetter och sedan blev det kontorsgöra. Därefter en härlig PW runt Delsjön med Rebecca i solen. Man får nalla d-vitamin när man kan!


Sen hjälpte jag Sophia och Mattias att frakta grejer från Bauhaus i min stoooora bil. Hehe, det var på håret att det gick in. 

Därefter åkte jag hem till Bella och mötte upp henne och Isabelle och pyttelilla Liv. Middag och det blev en kryddig gryta med blomkålsris. Mums! Kaffe och goda och nyttiga "chokladbollar" till efterrätt. Så sjukt mysigt och lillan var nöjd och glad och mysig hela tiden. Kvalitétstid!

Nu packar jag min lilla väska för ett dygn på Falkenbergs strandbad med jobbet. Ska bli mysigt och jag längtar tills vi ska skåla i lite bubbel efter vår konferens. 



Till top