sedergrenskan.blogg.se

Höstfin

Allmänt Permalink0

Gick till min kära frisör Carin idag och blev fin i håret. 


Så skönt att sitta av ett par timmar, ta en kaffe och läsa tidningar. Idag kom jag dock inte ner i varv för jag hade så sjukt mycket på jobbet, men slutresultatet blev ju lika bra för det!

Blont, och idag la hon även i några silvriga slingor för lite mer nyanser. Färgmässigt så får hon typ göra som hon känner. Sen ville jag klippa en hel del, så det blev ett par centimeter på längden och ännu mer framtill där jag klippte upp ganska rejält. 

Nöjd och glad är jag iallafall!
:)


Sjukt stressigt på jobbet annars som sagt. Hade ett kundmöte, två kontrakt och två lägenheter som jag la ut nu ikväll efter frissan. Phu, då hade jag såklart jobbat hela förmiddagen också. Jätteroligt såklart, men lite stressigt. Kom hem vid kl 21 och slängde i mig lite mat och har försökt varva ner. Bloggar och att slösurfa och prata lite i telefon är det bästa för min del. 




Till top