sedergrenskan.blogg.se

Måndag

Allmänt Permalink0

Vilken seeeeg dag. Tänkte ta tag i mitt liv igen idag och gjorde det med råge. Att "overdo it" det gjorde jag. 


Började dagen med havregrynsgröt gjort på fiberflingor. Toppade med frön och ett halvt äpple. 

Tog en promenad efter lunch för att få sol på mig när det var så gott väder. Lyssnade på Michaela Forni och Michaela Hamiltons nya podcast under tiden och traskade på. Sedan åkte jag på jobbmöte och sen körde jag och Sophia ett pass på gymmet med vår PT. 

OMG! Höll ta mig fan på att dö! Det var inte skitjobbigt idag vilket var gött då både jag och Sophia var sega och sjukt trötta i kroppen efter helgen...men det var först. Avslutningsvis så fick vi helt plötsligt köra på med våra hat-övningar i en tävling mot varandra. Vi snackar burpees bland annat. Många många burpees. Trodde ett långt tag efter att jag skulle spy och vi måste sett ut som en en nära döden upplevelse personifierad för hon (vår PT) gick och gjorde varsin shake till oss efteråt som vi fick innan vi staplade ut därifrån. Snällt ändå. Att först plåga oss och sedan ändå smeka lite medhårs för att vi ska gå tillbaka. 

Well. Kom hem och duschade och lagade mat. Sötpotatissoppa med getost och pumpafrön på toppen. Sjukt gott och väldigt enkelt att göra! Rekommenderas, speciellt när det är lite passande för årstiden med soppa. Eller söppe som Emil i Lönneberga sa. 


Till top