sedergrenskan.blogg.se

En torsdag

Allmänt Permalink0
Fullt upp i torsdags. Hade en riktig mysig dag som började med jobb, sedan lunch på Antikhallarna och Latterian därinne med mamma och Alice. 
(null)


Åt en smarrig laxsallad och fick pratat lite med dom. Körde hem mamma sen och skyndade mig hemåt för att ta emot Ann och lilla Esther och den ännu mindre nyfödingen Sigrid. 

Ann hade köpt med sig jättefina blommor till mig och även fika. Bakelser med nougat och kolamousse typ. Hur som helst så var dom makalöst goda, från Gateau. 

(null)

Sen när dom åkte hem så tog jag bussen in till stan och mötte upp Isabella på JOS på avenyn. Vi åt varsin Pokébowl, så gott! Med kyckling och så tog jag en röra med soltorkade tomater till. 

(null)

Höll oss mätta hela kvällen för sen gick vi till ett kundevent på salong qui som ligger vid Vasaplatsen. Det var lite erbjudanden, mingel, drinkar och så gjorde vi varsin ansiktsscanning mm. 

Efter någon timme där så var vi nöjda men ville inte riktigt gå hem. Så vi tog varsin kaffe och vandrade ner till Magasinsgatan och slank in på Basque för ett glas bubbel. Mycket bra idé! Väldigt trevligt och spontant och det kändes som man startade upp helgen lite!

Så jag hann med ganska mycket i torsdags men fick bara bild på maten! :)
Till top