sedergrenskan.blogg.se

Hagabion

Allmänt Permalink0
Sov piss i natt och har varit dödstrött hela dagen, MEN lyckades ändå åstadkomma ett lunchpass på gymmet med BodyBalance och sedan skrev jag ett kontrakt på eftermiddagen innan jag fick fly från kontoret....

....till Hagabion!

Där mötte jag upp Lina och Lisa för vår månadsdejt! Så bra grej!

Sjukt va poppis Hagabions restaurang har blivit. Har varit där en gång innan men sista gången jag skulle dit var det fullt. 

Nu kom vi relativt tidigt och fick ett bra bord. Jag käkade en supergod tortelloni med Karl-Johan svamp och sås med parmesan on top. Supergott! Hela deras meny är vegetarisk, men allt lät görgott!  Måste testa något mer snart. 

Trevligt iallafall att snacka ikapp om vad som har hänt sedan sist och idag gick snacket mycket kring jobb och resor. Lina den lilla gottegrisen ska åka till Sri Lanka och jag ska ge henne massa tips tills dess.

Kom hem i bra tid, för vi alla var tröttisar idag. Har kopplat av lite i soffan och nu ska jag lägga mig och hoppas på en bättre sömn i natt. 

(null)

Till top