sedergrenskan.blogg.se

Lugn söndag

Allmänt Permalink0
Söndagen blev en dag som spenderades på landet. 

Jag och mamma tog bilen upp och hälsade på mormor och morfar, drack kaffe och gav dom den senaste uppdateringen. Sedan åkte vi upp till landet och fixade lite där, sånt som ska göras. Trädgårdsarbete- prick det tråkigaste jag vet. På samma plats som att putsa fönster. Tvättade även ur varmvattenberedare. Inte så kul sysslor men måste göras då och då. 

Sedan blev det en promenad och vi hittade lite halvtama kaniner utanför en gård som skuttade omkring så idylliskt. 

Middag hos mormor och morfar och sedan åkte vi hem på kvällen med ett snabbt stopp på torp. Inte det roligaste vädret, inte idag heller för den delen. 

När jag kom hem så bäddade jag ner mig i soffan med senaste numret av Damernas värld och en kopp te. Mys. 

(null)

Till top