sedergrenskan.blogg.se

Tisdag

Allmänt Permalink0
Jobb, träning efter lunch och sen kom Isabelle över på middag ikväll.

Så himla trevligt, hon var barnfri så vi lagade mat tillsammans som jag förberett lite. 

Fish tacos. Så förbannat gott, en klar favvo. Så mumsigt när man kan sitta och plocka länge och äta. Jag gjorde med en fisktaco krydda och torsk i ugnen vilket var supersmidigt så slapp jag fritera. Sedan hade vi tillbehör som mangosalsa, avokado med koriander och lime, salsa verde, picklad rödlök, tomat och rödkål. Så himla himla gott! Vi hade både hårda och mjuka skal också. 

Borde man göra oftare!
(null)

Sedan fick Isabelle lägga sig i soffan och läsa nya numret av damernas värld medan jag fixade lite dessert. En rawfood chokladmousse som både var busenkel och nyttig, men framförallt god!

1 avokado
1 banan
4 dadlar
4 tsk kakao

Mixa slätt och ställ in en stund i kylen. Piffade även upp med färska jordgubbar, honungsmelon och mandel på toppen. Mums, vill ha mer typ redan nu!
(null)



Sedan bokade Isabelle också biljett till Miami! Woho! Så nu åker jag, Bella och Isabelle ner tillsammans och efter en vecka så switchar vi på flygplatsen och Isabelle åker hem och Malin kommer istället. Sjukt bra. Så hinner dom säga hej till varandra på flygplatsen :)


Till top