sedergrenskan.blogg.se

Challenge

Allmänt Permalink0
Sophia släpade med mig på ett pass på Arena nu ikväll. Challenge hette det. Var så osugen. Kändes som tortyr när jag klev ur bilen och vandrade mot ingången i snålblåsten. Hade nästan hellre fått en spik inkörde under nageln istället om vi ska jämföra tortyrmetoder 

Meeeen, det är det som är så bra när man bokat med en vän, att jag kommer iväg.  För jag kan iallafall inte med att boka av mig så det var bara att gå. Dessutom var det kul! Vi körde tillsammans och på detta pass fanns också lite utrymme att fjanta sig lagom mycket vilket var perfekt när jag kände mig lite övertrött samtidigt som jag svettades floder för jösses, det var jobbigt! Så nu har veckan börjat bra på det sättet. Träning 3 av 3 dagar :)

Kom hem och käkade en jättegod nudelwok med teriyakisås och halloumi samt färsk mango på toppen. Mmm mm mm!

Helt slut i både kropp och knopp så nu ska jag dyka ner i sängen. Min nya för veckan är att vädra rummet innan läggdags så det är iskallt i luften, och sen bädda in mig som i en kokong med två täcken och en barriär med kuddar på varje sida om mig. Mmm, så perfekt. 

(null)


Till top