sedergrenskan.blogg.se

Fifty shades

Allmänt Permalink0
Biotajm nu ikväll. Åh, det är änna mysigt med bio. Hade dessutom bästa platserna i mitten, mitten med extra benutrymmet. Mmm... personal space..

Jag jobbade först och hade lite brådis att hinna, men det var perfekt att Isabelle stod och väntade på mig. Med popcorn. Cheddarpopcorn. Bless her. 

Vill man göra mig glad så finns det några simpla trick. En semla. Cheddarpopcorn. Tulpaner. Bubbel. 

Easy as that. 

Dyrare presenter går naturligtvis också hem. Såg några jättefina bilar och båtar i filmen till exempel. Blev sjukt sugen på att konsumera och äga några av dom. 

Well. Filmen var bra iallafall. Gillade att jäntan äntligen blivit lite kaxig och morskat upp sig lite. 1 h och 46 minuter av rolighet och på vägen hem så försökte jag pressa min Volvo att spinna lika fint i kurvorna som en R8 med en V8 motor. Did not work. 

Isabella skulle också gått med men saker ska ju alltid hända samtidigt så hon hade kontrakt på sin lägenhet som hon sålde. Grattis till det liksom men du missade en bra film :)

(null)
Det tänkta biogänget som skulle kolla på porr. 

Till top