sedergrenskan.blogg.se

Helgen med kalas

Allmänt Permalink0

Vi tog en skön sovmorgon i lördags innan vi gick upp och gjorde oss iordning och pep iväg till Uddevalla, med stopp för att handla presenter samt ta en snabb semlefika på Ica Maxi av alla ställen. Blev så förbannat sugen på semla (as always) och när jag hörde att nästa butik var webbhallen (!!!) så kände jag verkligen att jag behövde höja blodsockret en smula.

 

Kalas på kvällen för två små pojkar som fyllt år. Den ena fick ett zombiegevär och den andra en lockpipa för räv. Dom två har liiiite olika intresse :)

Mat, snacks, tårta och annat sött. Phu! Magen stod ut på mig efter det.

Sedan hann vi även kolla lite på Mello också, vilket ju inte var någon höjdare.

 

På söndagen så tvingade jag med Daniel på en långpromenad i snön. Ganska halt så vi fick hela tiden gå i vägrenen för att inte vurpa. Väldigt skönt att få rört lite på sig efter alla onyttigheter och även att få lite luft. Ett par stycken som åkte skridskor och längdskidor på sjön såg vi också. Daniel testade att kliva ut och gå på isen medan jag inte alls lockas av sånna dödsfällor utan gick bredvid.

 

En lugn helg så nu har jag laddat batterierna lite.

(null)


 

Till top