sedergrenskan.blogg.se

Skön måndag

Allmänt Permalink0
Vilken dag! Ruggigt kallt men soligt. Tog en liten promenad efter lunch för att få syre och det var ju jättehärligt. Hade dock kortare kostymbyxor så det blev ett glapp mellan byxa och sko så höll ta mig tusan på att förfrysa den lilla delen!

Annars hade jag spännande möten och sedan ett kontrakt på kvällen. Kul. Var helt slut efter så det blev att styra kosan hem. Orkade inte träna, orkade inte handla. Så jag fick göra en tämligen oinspirerande middag hemma..men det gjorde inget. Jag fick ju krypa ner i soffan. Det var målet för dagen och det var så förbannat skönt!

Kollade på min tantiga serie barnmorskan i East end. Har bara ett avsnitt kvar så det är ju lite sorgligt. Känns liksom som jag känner alla där nu. Sen pratade jag lite i telefon och snicksnackade innan jag gick och la mig i min nybäddade säng. Mmm, bästa!
(null)

Till top