sedergrenskan.blogg.se

Wrapsody

Allmänt Permalink0
Efter lite fest i fredags så kändes det rimligt att köra på lite nyttigheter på lördagen. 

Hörde efter med Alice och Johan om de ville åka till ett ställe i nya Hovås och luncha, och visst va. De var de sugna på. 

Vi satte oss på stället som heter Wrapsody som är ett hälsoställe med goda salladsbowls och wraps. Fint och fräscht därinne och supertrevliga tjejer som jobbade där och var jättegulliga och glada. Tänk vad mycket sånt kan göra!

Jag tog en bowl med kyckling, guacamole, svart ris och natchochips på mörkt mjöl. Jättegott allting. En färskpressad juice till och så kaffe som avslutning. 

Jag köpte även en raw food kaka som var den godaste jag ätit. Mums! Banan och chokladkräm som var len och god på en botten av valnötter och rostad kokos. Sååå smarrig! Måste tillbaka bara för att äta den. 

Strosade in i några butiker där också. Tyckte de hade ganska kul utbud och sedan avslutade jag med en titt på Wakukuu som har sin fysiska butik där innan jag åkte hem en sväng. 

På kvällen tog jag mig hem till Isabelle som var gräsänka och kollade Mello när barnen somnat med lite Ben & Jerry i en skål framför mig. Så mysigt!

(null)

(null)

(null)

Till top