sedergrenskan.blogg.se

En bättre after work

Allmänt Permalink0
Igår blev det verkligen after work då jag hade ett möte som slutade 18.15 och lastade mig hem i bilen för att möta upp de underbara tjejerna för aw hemma hos mig 18.30. 

Linnea, Malin och Isabella kom förbi och vi hade det gööörtrevligt. Snacks i form utav ostbricka med brie och mögelost, fikonmarmelad och goda kexs samt massa tryffelsalami. Mmm, så gott. Det var längesedan jag åt ostbricka så det var extra gott. Ville typ vräka allt. Och gjorde även det. Perfekt att vara på hemmaplan då. Fick jättefina blommor också så nu har jag fina tulpaner i varje rum, älskar det! Så vårigt och fräscht!

Sedan gjorde vi oss varsin pizza på libabröd och man älskar ju att det är löjligt gott och så enkelt! Massa bubbel. Blev både Mōet, cava och så rödpang. Bra fest. Ett glas rött spilldes ut och jäklar va det sprider sig. Elementet, rutan, golv, stolar. Aja, det var ju ett smärre problem som löstes direkt. 

Dans på möbler och på golv. Phu, mina grannar måste trott att vi var ett helt kompani och inte bara fyra tjejer som blev som förbytts efter lite bubblor. 

Så mysigt iallafall! En superb aw som blev lite längre än så!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Till top