sedergrenskan.blogg.se

Lördag

Allmänt Permalink0
Luuugn lördag! Hela förmiddagen spenderades i morgonrock. Lite frukost, lite fix och plock hemma och sen serier i soffan. Så skönt!

Gjorde mig sedan iordning och tog mig ner till stan för lunch på Lipp med mamma och en väninna till henne som är runt som tokar just nu på filmfestivalen. De verkar kolla på allt utom komedier för alla recensioner jag får verkar vara på svåra och dramatiska filmer som aldrig kommer nå bergakungen och som jag aldrig kommer se. Men men...lunchen var bra. 

Gillar Lipp och atmosfären där. Jag tog en svamprisotto med ugnsbakad getost. Gott! 

Sedan lämnade jag pantertanterna som skulle på ytterligare en film och åkte en sväng till Isabelle och Arvid. Gillar när man känner sig hemma hos folk. Medan dom gjorde iordning lite och skulle natta barnen så satt jag och snicksnackade med Nils 3,5 år och försökte lära honom engelska så vi tragglade alla färger på engelska. Under tiden så bakade jag också en kladdkaka som vi skulle ha när barnen somnat. Haha, teamwork. 

Mysigt att sitta där en stund sedan innan jag åkte hem i regnet. Imorn blir det visningar och sedan ska jag hänga med inte mindre än båda mina syskon, kors i taket. 
(null)

(null)

Till top