sedergrenskan.blogg.se

En öl i hammocken

Allmänt Permalink0

Älskar när kompisar hör av sig spontant och kollar om man vill komma över.

Ibland lyckas man få ihop något bra, som igår till exempel!

 

Ann hörde av sig och bjöd över mig på eftermiddagen. Så himla nice.

Åkte hem, ställde bilen och drog på mig ett par sneakers till klänningen och vandrade bort. Tar max 15 min från mig så det är riktigt bra promenad.

 

Blev lite bebisgos med Sigrid och lite lek och prat med stora tjejen.

 

God mat och sedan så satte vi oss ute i hammocken med varsin öl i kvällssolen. Hur skönt?

Vi pratade om deras nyinköpta lilla torp som de skrev papper på i fredags. Verkligen så himla fint. Nidbilden av en riktig idyll alltså! Ett rött hus i skogen och en lada för kräftskivor på tomten. Ska bli kul att åka och hälsa på och se det med egna ögon.

 

Vandrade i alla fall hemåt när jag såg mörka moln torna upp sig. Lika bra att vara hemma när regnet kommer, och så det kom! Det fullkomligen vräkte ner och jag njöt. Låg i soffan och kollade på serier och höred smattret mot rutorna. Passade även på at försöka få ut lite värme ur lägenheten. Det blir så fruktansvärt varmt hos mig och det är svårt att få ut värmen men nu gick det helt ok när jag fick lite korsdrag när det började blåsa. (null)


Till top