sedergrenskan.blogg.se

Spontan shopping

Allmänt Permalink0

Dagarna lunkar på och snart har jag också semester! Yeey!

 

Igår blev jag lite rastlös efter jobbet så jag tog bilen och susade ner till Ullared. Rätt gött att sitta i bilen och lyssna på musik på ditvägen och en pod på hemvägen. Lagom avstånd liksom :)

 

Som vanligt så bränner man ju ett par timmar där och även pengar. Fick försöka begränsa mig men fick ändå med en hel del roliga grejer. Som nya bäddset i linne i en härligt rosa färg som kommer göra sig fint till sovrummet hemma.

Sedan blev det såklart tråkiga saker också, som tvättmedel, diskmedel och tandkräm och fryspåsar. Jaja, det är ju sånt man förbrukar så lika bra att köpa billigt.

 

Sjukt egentligen att jag tjänar in typ resan på ett par strumpor och min CC Cream från Lumene som jag älskar och alltid använder. Köpte mig en dyr foundation från MAC tidigare i år men den har jag bara använt ett fåtal gånger, så ovärt. Tycker alltid att Lumene är bättre och går tillbaka till den. 

 

Var rätt trött när jag kom hem så jag packade upp, tog en dusch och kollade ett avsnitt av Modern Family innan jag gick och la mig.


(null)


Till top