sedergrenskan.blogg.se

Back on track

Allmänt Permalink0
Idag så orkade jag äntligen ta mig i kragen och åkte till gymmet efter jobbet. 

Eftersom jag har lite annan resväg till jobbet nu så får man hitta lite nya varianter, så idag blev det träning på gymmet i Frölunda. Tyvärr inte lika fräscht som mitt vanliga gym men jag ska testa Frölunda torg och sisjön också :)

Efter gymmet så tog jag dessutom en skön promenad i solen på 6 km direkt när jag parkerade. Så nu har jag gjort mitt för dagen. 

Improviserade fram en variant på pokébowl till middag med sesam- och sojamarinerade glasnudlar, edamame, salladslök, mango och vitlöksstekta räkor. Lite jordnötter över för sälta och det blev faktiskt jättegott!

Nu blir det sängen och jag hoppas vakna lite utvilad, det hade varit trevligt. 

Imorn ska jag nämligen ut och käka på kvällen så kan ju vara kul att inte känna sig som en zombie :)

(null)

Till top