sedergrenskan.blogg.se

Torsdagshänget

Allmänt Permalink0
Vilka kvällar vi haft det senaste, och det verkar hålla i sig!

Efter jobbet igår så åkte jag in till stan för att möta upp Sophia, Malin och Isabella för att sätta oss på någon takbar. 

Men bussen var inställd så jag fick gå ner till spårvagnen, vilket inte är några problem i vanliga fall men nu var det 31 grader och strålande sol. Väntetid i solen för att vagnen skulle komma också. Och väl på vagnen så är det sååå varmt. Satt och kände hur jag på riktigt skulle svimma och svettades, så jag fick gå av tidigare och mötte Sophia vid hållplatsen där hon jobbar. Phu, paus halvvägs liksom. 

Summan av kardemumman. Det blev ingen takterrass. Föööör varmt och fööör mycket folk som köade till Bellora och Cielo och Ruby bar var abbonerat. Det blev storan och aperol spritz istället. Så härligt. Bord i skuggan och vi beställde in ganska mycket direkt för att slippa stå i kö så mycket. 

När vi blev lite hungriga så beställde vi varsin Pokébowl som de börjat med där. Den var okej men inte mer. Kommer inte ta den igen. 

Sjukt trevligt iallafall att köra en aw på en torsdag lite spontant. 

Nu har Bella sovit över så vi ska fixa frulle och göra oss iordning innan det vankas jobb. 

Sista dagen för mig idag!

(null)

(null)

Till top