sedergrenskan.blogg.se

Tomb raider och våfflor

Allmänt Permalink0
I lördags åkte jag till Daniel och på kvällen så åt vi tacos innan vi drog på bio. Tomb raider. Den nya med Alicia Vikander. Den var helt okej, man gillar ju action och äventyr liksom. Men originalet är bättre och då syftar jag på den med Angelina Jolie. Tycker hon är lite coolare i rollen. 

En sak som noterades i salongen var att ingen i Norrköping fått vett och etikett gällande biobesök. Det finns ju ändå ganska simpla regler. 

Prassla INTE för kung och fosterland. 
Gå ogärna ut och kissa mitt i filmen. 
Tugga INTE med öppen mun. 
Kommentera inte filmen. 
Kom inte med högljudda antaganden om vad som ska hända. 
Dra inte oneliners själv högt i salongen. 

Nämen, här kvalade allt in. Förutom detta irritationsmoment så var det trevligt. Sen gick jag och la mig och sov typ 11 h och var sur när Daniel väckte mig. Hade i princip kunnat sova hela dagen. 

Söndagen kände jag bara, all in våfflor! Och kom på hur jävla gott det är! Måste äta oftare!
Förutom detta så fick jag gå en promenad för att inte fetta till mig alltför mycket. Hann även gå i några butiker och höll på att avlida av tristess på Media Markt. Nuförtiden går jag bara till närmaste massage- eller gamingstol och sätter mig och surfar på telefonen tills Daniel kollat klart. 

Aja, belöningen blev ju tre smarriga våfflor!!

(null)

Till top