sedergrenskan.blogg.se

Det är bra!

Allmänt Permalink0
Nu börjar livet kännas ljusare. Dels för att ljuset faktiskt har kommit, ah vilka härliga dagar vi har nu. Jag njuter till fullo! Åt liksom frukost på balkongen till fågelkvitter idag. 

Sedan har jag även sagt upp mig och kommer byta bana och jobba med kommersiella fastigheter. Känns superbra och riktigt roligt med något nytt. Dels byte av bransch även fast jag är kvar i fastighetsbranschen, men superkul att få lära mig något nytt med arbetsuppgifter.

Efter 7 år som traditionell fastighetsmäklare på privatmarknaden så behövdes något nytt!

Så just nu jobbar jag inte ihjäl mig utan slutför det jag har, vilket är fantastiskt dessa dagar då jag inte behöver sitta på kontoret och häcka. Har ju inga nya möten så det är mest visningar och lite smått och gott. 


Har en hel del att se fram emot nu, både på kort och lång sikt. 

Mysig lunch på stan idag (extremt kortsiktigt), AW på fredag, Palma med mamma och syrran ett par dagar (längtar ihjäl mig!), fester i sommar, semester, nya jobbet och sedan Miami i november. Kul!

(null)



Till top