sedergrenskan.blogg.se

Helgen

Allmänt Permalink0
Jag och Isabella passade Isabelles och Arvids son i fredags och det gick drömbra! 
Inga sura miner utan allt var frid och fröjd. Vi åt middag, lekte, läste saga och improviserade Peter Pan, kollade Youtube-klipp och nattade. Kanon!

Ett par timmar senare när jag och Isabella länsat kylen på glass och gjort varma hallon till så kom päronen hem. 

Vi åkte till Isabella och delade en flaska vin och fick den briljanta idén att dra ner till avenyn och dansa. Då var klockan redan ett på natten! Först mötte vi upp Daniel med vänner på The Pelican, sen gick vi tre vidare till 8eight. Dansade och drack (tyvärr, så sent behövdes inte det!)

Blev ju såklart kvar till stängning och sen åkte jag och Daniel hem till honom och toksomnade. Helt utslagna. Haha, två slagna hjältar. Summan av kardemumman blev att vi åt frukost kl 17 dagen efter och var lite slitna båda två. Men tur ändå att båda mådde halvkasst. Sent på kvällen så orkade vi oss ut och köpte pizza. Den satt fint vill jag lova!


En slappdag och slappkväll. 

Idag har jag jobbat en stund så jag kröp ur mysbrallorna för ett tag iallafall :)
Till top