sedergrenskan.blogg.se

Babyshower

Allmänt Permalink0

I lördags åkte jag ut till Torslanda för Babyshower. Greta är nästa i led att få barn och det kommer bli en liten nyårskaramell som är beräknad första veckan i januari tror jag.

 

Vi samlades i alla fall hemma hos Viktoria som bor granne med Greta, och sedan kom Greta ungefär en halvtimme senare och blev överraskad av oss.

Tjejerna hade gjort jättefint verkligen! Fint pynt, uppdukat långbord och så hade de bakat olika matpajer som var supergoda. Bla. var det en med svamp, en köttfärspaj, en spenat och chèvre, västerbottenost, ost och skinka. Goda sallader till,bröd och ost…mm…ni hör ju, vi blev dundermätta.

 

Som om inte det vore nog så blev det även fika efteråt och då var det kladdkaka med grädde och morotskaka. Mums!

 

Lite lekar hann vi med som var riktigt trevliga. Sedan var det såklart presentöppning och den lille bebisen kommer vara väl kittad till han tittar ut. Yes, för det är en liten pojk som gömmer sig därinne. 

 

Därefter blev jag tvungen att bege mig för jag skulle ända till Uddevalla på kalas. Så det blev kvällskörning och sedan lite mer kalas och tårta :) (null)


(null)


(null)


Till top