sedergrenskan.blogg.se

En komisk depression

Allmänt Permalink0

Jag och Sophia köpte biljetter för läääängesedan, men tjoff så var det den 29 september och vi skulle gå på Nour El-Refai på Storan och se hennes show En komisk depression. 


Längesedan jag var på Storan alltså, men det var trevligt. Showen var också bra. Dock mörkare än vad jag trodde och hon avhandlade tunga ämnen såsom depression, psykisk ohälsa, mobbing, utanförskap mm. 

Emellanåt var den också humoristisk och komisk och jag skrattade högt flera gånger. 

Förutom detta så han vi även med att käka på Mr P och ta ett glas på Ruby bar. 

Jag åt råbiffen på Mr P. Mmm...den är väldigt bra! Servicen desto uslare. Bjussa på ett leende liksom. 

Hann även ta en vända till Taverna Averna och säga hej till bland annat Malin som firade sin födelsedag med dinner and drinks. Mycket trevligt. Jag körde dock alkoholfritt hela kvällen och tog bilen efter. Väldigt skönt. 


Till top