sedergrenskan.blogg.se

Måndag

Allmänt Permalink0
En ganska lugn helg började med en lugn måndag. 

Eller ja, i fredags hann jag faktiskt med en liten AW i det magiska vädret och hamnade på Zamenhof. Halva Göteborg var där verkade det som men tillslut fick vi bord och jag beställde rosé. Ah, så somrigt!

Riktigt trevligt att sitta där ett slag innan Daniel hämtade mig och så åkte vi och köpte mat. 

Resten av helgen spenderades i Uddevalla och där hann jag sola och få några fräknar på näsan, kolla på en isshow och gå en långpromenad som avbröts av att jag kollade på grodor i 20 minuter och petade på dom med en pinne. Obs, inte på ett elakt sätt, bara petade lite lätt. 

Iallafall, jösses vad dom lät! Trodde det var ankor först men nej, massa massa läskiga grodor. Där jag stod räknade jag till minst 30 st. Skumt. Såg även en stor orm ringla över vägen i solen. Hu! Sen var det jag som gick på helspänn. Är livrädd för ormar. 

Idag har jag jobbat minimalt och så har jag tränat med Sophia. Så jobbigt. Var så osugen, men vi tog oss igenom ett riktigt bra pass och det var klapp på axeln efter!
(null)



Till top