sedergrenskan.blogg.se

Söndag i solen

Allmänt Permalink0

Söndagen bestod av två visningar och en glasspaus på Eriksberg i solen med Daniel där emellan.

 

Så himla skönt i solen!

 

Efter visningarna så stack jag och bytte däck på bilen och tvättade den både in och utvändigt. Ren och fin! Tyvärr så har någon idiot gjort repor i lacken på passagerarsidans bakdörr. Såååå surt. Ser typ ut som att man dragit en kundvagn på bakdörren. Blir bara så jävla ledsen att JAG som alltid är så sjukt försiktig med både min egen och andras bilar ska behöva betala för det.

 

Jaja, köpte med mig en bulle hem och hade tantfika på balkongen i solen. Kaffe och bulle. Så gott. Sedan satt jag och solade i min lilla soffa och läste tills att solen gick ner. Förhoppningsvis kom några våriga fräknar fram!


(null)


Till top