sedergrenskan.blogg.se

Söndag

Allmänt Permalink0
Klockan är fyra men dagen känns väääldigt lång eftersom klockan ringde 04.10 imorse. 

Var en snäll dotter nämligen och skjutsade mamma till Landvetter i ottan. Phu, svårt att somna om när jag kom hem och det hade hunnit bli ljust, det var lite kyligt men vindstilla och fåglarna kvittrade. 

Trots lite upphackas sömn så orkade jag med ett pass på gymmet och det blev ett Booty Move. Roligaste passet! Riktigt svettigt men kul och det tog rejält i rumpa och lår. Var helt svettig efteråt! Åkte sen och hämtade ett bord hos Sophia. Tänkte pimpa det lite för att se om det kan passa hos mig. Köpte lite färg på vägen hem så nu ska jag bara hitta energi att måla också. Samt lite bärhjälp för att få upp själva bordet från bilen. 

Tur Daniel kommer snart, hehe. 

Annars solar jag lite på balkongen med en kopp kaffe i handen och det blir så varmt här. Man ska inte klaga men phu, värme deluxe!
Sen blir det söndagsmys, en slapp kväll med kycklingtacos. Nya grejen. Tacos i olika tappningar. Nu har jag kokat kycklingfiléer i buljong, dragit isär och ska sedan steka härligheten med lite goda kryddor. Mums!

(null)

Till top