sedergrenskan.blogg.se

Äntligen fredag

Allmänt Permalink0
Äntligen fredag, det har känts som fredag i två dagar nu tycker jag...vilket då gör att känslan är att jag just jobbat lördag. Weird. 

Dagens höjdpunkt var iallafall en riktigt god pokébowl till lunch. Hittade den på en väldigt bra sushi nära jobbet, lite mer sushiinspirerad än på JOS då man fick med soja här. Mums!

(null)


Annars då?!

Köpte med mig blommor hem. Gjorde en räd på plantagen och så ställde jag mig som ett jäkla proffs och planterade allting direkt. Utanför lägenheten, så rutinerat. Hatar ju att skita ner hemma liksom. Så nu har jag massa fina blommor på balkongen. I balkonglådan, i krukor och så har jag även en aubergineplanta som ser ut som att jag odlar pungkulor därute. Jättefestligt!

Blev iallafall jättefint så vi avnjöt middag ute i den ljumma kvällen. Man hatar ju inte vädret direkt. 
Till top