sedergrenskan.blogg.se

Middag i Alingsås

Allmänt Permalink0

Igår tog jag en sväng på stan och kollade in lite snabbt i några butiker. Fann vad jag sökte, en klänning till helgen. Perfekt!

När jag står i butiken så kommer ett sms från Isabella som undrar om jag vill kika förbi lite spontant. Vi har försökt att få till en dejt, men när båda har nya jobb och hon precis flyttat så har det inte funkat.

 

Men nu så, hade ju ändå bilen så istället för att åka hem så åkte jag åt motsatt håll.

 

Köpte med mig en inflyttningsblomma och fick se hennes och Johans nya fina hus. Drömfint verkligen och även området. Ligger så himla mysigt och naturskönt.

 

Isabella bjöd på lyxmat denna måndag, man tackar! Grillad laxsida och ugnsrostade grönsaker. Så himla gott! Jag råkade ha en flaska alkoholfritt bubbel i bilen kvar sedan midsommar, så den drack vi upp till. Perfekt!

 

Så det blev ett par timmar i Alingsås innan jag begav mig. Så himla härlig kväll och vi satt ute hela tiden på altanen. En försmak på semester.

 


(null)

(null)

(null)

Till top