sedergrenskan.blogg.se

Torsdagsdejt

Allmänt Permalink0
Igår mötte jag upp Lina och Lisa efter jobbet. Mina gamla klasskamrater från gymnasiet och de enda jag håller kontakten med därifrån. 

Först blev det ett glas vin på Olssons Vin och sedan gick vi till Hagabion och kollade läget på matfronten. Helt fullt. Say What?! 

Så vi gick tillbaka till tredje lång och kollade Tacos och Tequila. Också helt fullt och väntetid på 1 h på bord. Det dög ju inte. Vad tusan, varför var alla ute och åt igår?

Vi hamnade iallafall mitt emot på Brewers där jag aldrig lagt min hatt tidigare, så att säga. Blev positivt överraskad och pizza är ju grejen där. Men vilken pizza! 

Jag tog en med färsk avokado, bacon, någon god ost, olja med smak av citrus och mandelflarn. Den var såååå god! Tog en "rolig" öl till också...men den fick däremot bara betyget okej. 

Kul att träffa tjejerna som vanligt och prata på. Får så mycket energi av dom! Sedan åkte vi hemåt och det var galet jäkla kallt att stå där och vänta på bussen. Hua! Så gött när jag sedan kom in i värmen. 

(null)

Till top