sedergrenskan.blogg.se

Hagabadet

Allmänt Permalink0
Mamma är medlem på Hagabadet och i en vecka har jag fått ett provkort att testa stället lite. 

Jag har ju varit där ett par gånger innan, både på möhippa, massage och för lite spa men idag gick jag alltså med mamma. 

Vi körde ett pass yoga och sen så badade vi lite i den varmaste poolen. 

Trevligt. Yoga tycker jag faktiskt är ganska tråkigt och ett par gånger sneglade jag på klockan innan det "kom igång". Sen kom instruktören fram och tryckte ner en i rätt positioner och aj, jobbigt. Well, stod ut och sen stretchade jag i den varma poolen och gled runt lite. 

Lite för mycket folk för min smak i omklädningsrummen nu på eftermiddagen/kvällen, men det är ju då folk går efter jobbet. 

Jag ska iallafall dit imorgon igen, får passa på under prov-veckan. Kom hem hungrig som en varg och käkade en superstor sallad med massa gott. 
(null)


Till top