sedergrenskan.blogg.se

Livets balkong

Allmänt Permalink0
Vilken kväll det var i fredags! 

Malin körde AW hemma hos sig och vi var ett gött gäng på kanske 12-14 personer. Bästa värdinnan verkligen som dukade upp en hel buffé med smarrig potatissallad, vitlöksbröd, rostbiff, ostar och tillbehör. Så gott! 

Malin bor inte superstort men ändå lyckas vi alltid få plats och ha supertrevligt. Hon har även världens härligaste balkong med klockrent västerläge så där hängde i mest hela tiden. Ibland blev det nästan föööör varmt så då fick man gå in i skuggan ett slag. Soligt och härligt!

Vi drack läskande dagens, pratade, skrattade och sedan blev det lite dans. Sjukt kul! Sophia hade hakat på också vilket var roligt och vi åkte hemåt strax efter midnatt, medan de andra fortsätte någon timme till. 

Passade mig dock perfekt. Hade druckit lagom mycket, varvat med vatten och när jag kom hem så käkade jag stekt falukorv och makaroner. Haha så gott! Dagen efter så mådde jag med andra ord toppen och vaknade av mig själv vid 8. Perfekt!

(null)
En del av gänget som var sugna på sol och dagens. 

Till top