sedergrenskan.blogg.se

Massage

Allmänt Permalink0
Var på massage idag. Eller rättare sagt, bindvävsmassage. My fucking god. Smärta. 

Vi kombinerade vanlig djupverkande massage, som inte direkt är helt smärtfri den heller, med bindvävsmassage. Då tar man en maskin med ett munstycke och för över huden som ska behandlas och det bildas ett vakuum. Den liksom suger upp huden och gör den varm. Cirkulationen ska öka, slaggprodukter försvinna och det är bra för muskler och bra mot celluliter. Jag körde över hela ryggen och baksida lår upp mot rumpan. Först gjorde det inte så ont men efter ett tag ville jag putta bort massören men fick bita mig i handen och andas genom smärtan. Man kan få en del blåmärken efter och jag ser några små komma på ryggen. Well, det tog iallafall verkar det som. Kommer nog vara sjukt öm imorgon. 

Annars så hann jag med ett pass med BOOTY MOVE på gymmet innan, så kul! Och sedan efter jobbet så promenerade jag från jobbet, mötte upp Sophia och så strosade vi lite på avenyn i solen. Gick in i några butiker och kollade innan vi satte oss på Joe & the juice och kollade på folk istället och förtärde varsin sandwich och en kaffe för min del. Asså deras mackor. Älskar! Jag äter helst tunacado eller spicy Tuna, hade kunnat äta den varje dag. 

För övrigt. Så kul att titta på folk. Vi hade perfekt spanläge i våra utefåtöljer som var riktigt sköna och stod perfekt i kvällssolen. 

(null)

Till top