sedergrenskan.blogg.se

Årets första semla

Allmänt Permalink0

Årets första semla. Mmm…jag har hållt lite på det för att det inte skulle bli alldeles för tidigt. Ju större blev njutningen igår.
 
Efter att jag hade haft en visning så mötte jag upp Daniel i stan efter att ha tagit en sväng på Vallgatan 12. Sedan gick vi och satte oss på det klassiska gamla konditoriet Ahlströms på Korsgatan.
Gillar att det ser precis orört ut och inte har moderniserats. Ibland kan det vara ett trevligt komplement till alla tråkiga Espresso House och Condecos som poppar upp.
 
Semlan var toppengod i alla fall! Så där fick jag mitt lystmäte :)
 
På kvällen sedan så tog jag en sväng förbi Sophia, catchade up sista tidens händelser och drack en kopp thé. Vi pratar om att åka till London också så det hade varit härligt om vi kunde få ihop något snart :)


Till top