sedergrenskan.blogg.se

Hurra för Isabelle

Allmänt Permalink0

Vilken härlig tisdag jag hade igår! Började med en promenad på morgonen och sedan ska ju först och främst så ska ju nämnas att Isabelle fyllde år igår och det var ju såklart fokus.

 

Vi möttes upp i stan för en födelsedagslunch för henne. Jag, Isabelle och Isabella. Blev Ritz nere vid kanalen. Dom har både en stor och bra uteservering med parasoll, vilket passade oss perfekt eftersom Liv var med. 

 

Så himla trevligt och det var tur att vi hade bokat bord eftersom det var mycket folk och snabbt blev fullt. God mat, jag och Isabelle tog pannbiff med stekt lök, rårörda lingon och färskpotatis. Isabella tog en fisksoppa som visst också smakade bra! Lite kaffe och kaka efteråt och det bästa av allt, ingen stress. Hatar att äta när det är stressigt. Jag gillar att kunna sitta så länge som jag själv vill, det är lyx!

 

Isabelle verkade nöjd och glad när hon och Liv drog sig i alla fall, det var såklart det viktigaste.

  (null)


(null)


 

Jag å min sida drog mig efter en kort sväng på stan till Hagabadet. Blev ett pass på gymmet där jag även visade mamma lite och när vi var klara så solade vi lite på deras terrass.

Superskönt att kunna sitta och götta i maj liksom.

 

Sedan blev det vuxenpoäng för på kvällen så åkte jag och tog min tredje spruta mot TBE. Nu ska fästingjävlarna inte kunna komma åt mig. Ha!

Extra viktigt när man har ett sommarställe i Bohuslän där smittan härjar som värst från dom små blodsugande odjuren.

(null)


Till top