sedergrenskan.blogg.se

Inflyttningsfest

Allmänt Permalink0
Igår var det inflyttningsfest hos Greta och hennes kille Daniel. Hon har flyttat in till honom och lite förändringar har väl skett då. Tror hemmet har blivit lite kvinnligare, en touch sådär :)

Trevlig lägenhet och de hade bullat upp rejält med massa charkisar. Mums! Finns det nåt bättre?!

Kul att träffa folk man redan känner samt ett par nya bekantskaper. Bla så var Viktoria där med sin fina bebismagen som jag ogenerat klämde på. :)

Efter lite prat, mingel och tipspromenad så åkte jag och min vapendragare Bella ner på stan och gick in på Lounges. Träffade upp några kompisar och tillika kollegor och tog en öl och dansare frampå småtimmarna. Så det blev en helkväll!

Idag är jag inte lika fräck. Just nu är jag påväg upp till landet. Dock så kör mamma och jag sitter bredvid som en jobbig person och anmärker på allt. Jag får köra hem helt enkelt. Här chansas inte! 

Vi ska kika lite på nya köket idag och se hur långt de kommit. Sen ska vi köpa element också som ska upp i hela huset. Där pågår renovering minsann!





Till top