sedergrenskan.blogg.se

Veckan so far

Allmänt Permalink0
Hur kan jag vara så trött?!
Hela tiden är jag trött och jag snoozar nästan en timme varje morgon innan jag ens kan släpa mig upp. 

Har tagit det ganska lugnt i veckan och i måndags var jag hemma hos Isabelle och åt middag med Isabella och en till kompis till Isabelle. Gosade lite med Liv och lekte med Nils. Väldigt mysigt. 

Igår tog jag en promenad efter jobbet då det varit fint väder hela dagen, om än kallt. Förvåningen när det började ösregna när jag var halvvägs på min runda. Fail. Även fail att jag hade glasögon då. Så jobbigt. 

Idag var jag på massage efter jobbet och hej, va stel jag var! Hon sa i princip att jag var helt felbelastad i ryggen, sned och även hade en sned nackkota som det var för mycket rotation i. Sätter upp det på min to do list. Fixa rygg och nacke. 

Det var gött iallafall trots att det gjorde ont och efteråt så åkte jag till Högsbo 421 och handlade lite. Väl hemma blev det en god sallad med spenat, quinoa, avokado, jordgubbar och stekt halloumi. Asså mums! Så gott!

Soffan resten av kvällen med paddan i famnen och tv på i bakgrunden. Det är avkoppling det. Började kolla på tredje säsongen av Narcos men har inte riktigt kommit in i den ännu. Men snart så!

(null)

(null)

Till top