sedergrenskan.blogg.se

Enkel middag

Allmänt Permalink0

Kände mig som en sån tönt när jag gick in på maxi idag efter ett hårt träningspass tabata med Sophia. 


Jag hade på mig träningskläder och plockade vid tillfället bara ner typ nyttiga saker i korgen. Typ tonfisk i vatten, broccoli, brysselkål, frukt och några bars. Alltid bra att ha en i handväskan när blodsockret dippar och man blir ett monster på två röda. Väldigt likt snickers-reklamen...

Iallafall. Ville gärna köpa en träningstidning för det kan vara kul att bläddra i och dessutom ska jag åka buss en jädra massa timmar imorn, men kunde inte med. Man vill ju inte verka fanatisk. 

Alla på maxi visste ju inte att jag hetsåt 5 knäckemackor med leverpastej och gurka i soffan igår och avslutade med en snickers och en skål popcorn. Balans. Hehe. Asså ovanpå en normal middag. 

Iallafall, jag fixade mig lite honungsrostade brysselkål och polkabetor som jag smulade ädelost över. Blev så jädra gott! Så sjukt gott! Hade kunnat äta en hel jäkla plåt själv!

Sen gjorde jag mosad avokado på fröknäcke också. I moset hade jag avokado, olivolja, flingsalt och citron. Tomat och svarta sesamfrön on top. Fan va gott!


Norrköping imorn, by bus. Snaaaark va lång tid det tar. Fasan är att bli kissnödig och behöva gå på buss-toaletten. Usch. Får lite panik vid tanken. 

Till top